Предмет
математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим.
Б.Паскаль
Я Носальська Ольга Василівна,
працюю у Великолепетиській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1.
Педагогічний стаж роботи 11 років, маю кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ
категорії».
Проблема активізації пізнавальної
діяльності учнів була, є і буде актуальною завжди.
Від її розв’язання залежить ефективність навчальної діяльності учнів, розвиток інтересу до навчання.
Тому окреслила
для себе науково-методичну проблему :
Ще з початку своєї професійної
діяльності я зрозуміла, що зацікавити, розвивати творчі здібності учнів,
поступово та систематично включати їх у самостійну пізнавальну діяльність, щоб
забезпечити співпрацю між учнями та вчителями, традиційного уроку недостатньо.
Обираючи навчальну проблему, я зупинилась саме на використанні нестандартних
уроків, знаходженні таких форм і методів, які б збуджували творчість учнів,
створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, залучали позашкільні
інтереси і захоплення дітей до навчального процесу.
Головною в роботі стала проблема
зробити навчання цікавим: для учня це означає посильним і
успішно-результативним. Шляхами реалізації своєї проблеми обрала:
- різні форми
роботи з учнями,
- реалізацію методичних прийомів,
- метапредметні проблемні ситуації,
- мультимедійні технології,
- використання нестандартних уроків,
- використання прикладних задач
та практичних робіт, різноманітних
«цікавинок» та творчих завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар