Моє професійне кредо:

Тільки достукавшись до розуму і серця дитини, можна розкрити її безмежні творчі можливості.



Розробки уроків



 Нестандартні уроки та ігрові елементи на уроках дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, створюють умови для виховання творчих здібностей школяра, розширюють функції вчителя, дають змогу враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.

 Розробки уроків 5 клас

урок  № 97  
   «Множення десяткових дробів. Властивості множення.»

       -  урок  № 98 
              "Множення десяткового дробу на розряднуодиницю"

        - урок № 99   Розробка інтегрованого уроку  математика - українська 
             мова  до теми: 
                «Множення десяткових дробів. Властивості множення»;
                1) конспект уроку;
                2) друкований зошит;
                3) презентація до уроку


              Розробки уроків 8 клас
           
         -  урок з алгебри 8 клас 
           1) конспект 
                  "Додавання та віднімання раціональних дробів. 
                                                           Розв'язування рівнянь"
 о       2)  презентація до уроку.
        

         - урок з алгебри 8 клас
            1) конспект "Степінь з цілим показником" 

              

ІІ. Розробки уроків в ігровій формі


- урок-подорож 6-й клас: 
      2) презентація до уроку .

Немає коментарів:

Дописати коментар


Власний особистісний і педагогічний портрет

Я – вчитель, донька, жінка і мама трьох дітей.

І все це намагаюсь поєднати в собі.

Любов до дітей, до педагогічної праці, прищепила мені моя мама – Світлана Йосипівна, вчитель молодших класів. Дивлячись на неї, на те як вкладає душу у своїх учнів, ще у середній школі я мріяла , що буду вчителем, хоча ще не вирішила, яким саме. І тут, як доля, в старшій школі з’явилась вона , великий педагог, майстер своєї справи, нова вчителька - Злобова Зоя Йосипівна. Вона зацікавила мене математикою, дала поштовх при виборі професії. Тепер:«Я– вчитель! Вчитель математики!» Ці слова промовляю з особливим почуттям, саме завдяки їм.

Я займаюсь улюбленою справою. Саме тому вчуся подобатися своїм учням, дарую добрий настрій та щодня вкладаю у дітей свою любов. Намагаюсь знаходити у кожному щось позитивне, розвивти його. Радію успіхам у навчанні кожного учня. Оскільки якщо є успіх, то у дитини є бажання повторити його, і це стимул вчитися.

Ставлячи за мету навчити дитину математики навчаю своїх вихованців насамперед: розуміти практичне значення предмету, свої можливості; показую їм радість успіху, відкриття, творчого злету.

Я завжди учень, і щодня намагаюсь відкрити, щось нове для себе. Як творча людина не полюбляю звичайні уроки, тому намагаюсь внести щось своє, нестандартне, щоб це дітям запамяталося, дарувало радість відкриття, залишило слід в душі. Учні чекають від мене цікавих уроків, активних, незвичайних , як вони самі. Підготовка до цих занять займає так багато часу. І є ще родина, діти , а в добі всього 24 години. Але я – учень: наполегливо вчуся; опановую нові технології; не боюся ламати стереотипи, пізнавати та застосовувати нове. Я вчуся долати всі перешкоди, і в мене це мусить виходити, адже я - вчитель, донька, жінка і мама трьох дітей.